måndag 29 december 2008

Hur var det nu jag sa..

Förhoppningsvis redan i morgon....???!!!

Inte riktigt men nära på, med mina mått räknat. Jag håller just nu på att försöka städa undan lite eftersom vi får främmande i morgon, min lilla älskling och jag. Mer julklappar ska han få från övriga familjen. Jag undrar om jag får några... Mamma skulle svara -Du??? Du e för gammal för det! Men vaddå, julklappar blir man väl aldrig för gammal för? :)
Jag har iaf fått några stycken som jag är jätteglad över.
Presentkort på IKEA är aldrig fel
skinnstövlar (ljus natur)
fluffig morgonrock
presentpåse med smått och gott från Martina
spa-lampor till badet
bula-pannband
stearinljus ("hemmapysslade" av syskonbarn)
ett "hemmapysslat" robot-spöke i hink
Och (ist för julblomma) ett par nya högtalare med "sån där låda" för bra ljud :/ Allt är jättebra och jag är nöjd.

Nu är det dessvärre dags att fortsätta med städen. Ibland gör jag vad som helst för att slippa. Ses snart igen... :)

Inga kommentarer: