tisdag 2 februari 2010

Äntligen!!

Det är inte ofta jag säger det men, nu jävlar har jag längtat efter att få börja jobba igen!! Det känns som om jag inte har jobbat på flera månader.
Luftrören känns bra och i morgon ska jag till en sköterska för att kolla innan remiss skickas till spirometri. Personligen så tror jag inte att jag behöver det längre. Jag menar, jag var ju på en hälsokontroll i sept-oktober och kollade "blåset" på lungorna och det var då tip-top. Jag var sjuk så länge och fick ju bronkit,men symbicort hjälpte ju faktiskt. Sedan har jag upptäckt att jag har fått ont i luftrören när jag röker, och det ska jag ju inte göra!!!
En cig då och då funkar bra men inte en hel drös om dagen. I London vart det lite mkt röka och jag fick svårt att andas när jag gick gatorna upp och ner. Näe,, någon gång ska jag väl lyckas att lägga av igen. Jag vill inte ha några moralpredikningar för det är det värsta jag vet. Det är inte så att jag inte fattar att det är jävligt dumt att röka, och att jag var rökfri i 1 år och 2 månader innan jag började så smått igen...
Näe, nu ska jag ägna mig åt det bästa på jobbet, nämligen fika-rasten :)

Inga kommentarer: