söndag 9 maj 2010

Söndag med grymt dåligt samvete!!

Idag är det söndag och jag har lämnat korven hos sin pappa. Han fick åka dit en dag tidigare eftersom jag jobbar natt.
Det känns extra tungt den här veckan eftersom jag känner att jag har varit på honom om precis allt!! Tjatat, gnällt, skällt och tjatat igen. Om saker som jag normalt inte bråkar om, det har jag bråkat om nu! Jag vet inte varför, men något är inte ok med mig. Jag är inte ledsen, men jag är ledsen, jag är inte glad, men jag är glad, jag är inte deprimerad, men jag är deprimerad! Förstår du? Det gör inte jag. Jag har haft en sån konstig känsla i kroppen hela den här veckan och jag har inte en aning om varför.
Jag ska få ha korven på onsdag igen och lämna honom på fredag, så jag får gottgöra honom då. Jag saknar honom redan,,,,, min unge!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan det vara nikotinet som sinar i kroppen?
Har läst att man kan bli så där konstig.....
Lycka till!
Kram fr Ewa

MommieDearest sa...

Jag vet inte, något är det iaf. Det stämmer inte med någonting tycker jag.