torsdag 2 september 2010

Hur kunde jag glömma???

På min födelsedag.
När klockan slog 00.00 så fick jag min present av Anders. Han hade köpt parfymen jag ville ha, underbar! Jag kunde inte ha blivit mer glad eftersom jag har så sjukt svårt med parfymer.

Men grejen var att, dagen efter när det var måndag och min "riktiga" födelsedag så skjutsade vi mamma till Willys och sen vidare till hennes jobb. Efter det åkte vi till Media Markt och det är där det galna händer! Efter att ha gluttat ett tag så hamnar vi vid Hi-Fi och Tv??!!?? Anders kommer med en lååååång utläggning och förklaring om ngn iPod-dockning osv, och sen tänkte han att då kunde han lika gärna köpa en TV!!! En tv???? Till mig??? Benen börjar skaka, händerna skakar. Vad är det som händer?
Anders- och säg inte nej nu, för det är ingen idé!!
Jag- nähä.....
Ja, sen kollar vi lite och rätt var det är så står vi i kassan och en 46-tums Samsung är min!!!!! Ute vid bilen börjar underläppen att darra och tårarna att rinna. Jag har lite svårt att fatta det, fortfarande. Bilden nedanför gör inte tv-n rättvisa men jag måste visa upp den.


Så numer ligger jag och njuter i soffan när jag tittar på tv :)


1 kommentar:

Anonym sa...

Hmmm har du aldrig njutit tidigare i soffan?
Fin TV!
Du den där Anders han vet väl att jag ochså fyller år snart?
Jag önskar mig........
Kram fr Tanten