tisdag 2 november 2010

Som tidigare sagts,

Så mötte jag då upp Danny och tog över hela barnaskaran och drog
vidare till Biotopia. Lagom mör efter att ha jobbat natt vart det full
rulle från start. Med en extra unge i bagaget, Paolina, så tänkte
jag att - nåja, det är tur att Ronja är med så hon kan hjälpa mig.
Hon är underbar mot lillebror och kusinen. Men när vi skulle åka så
blev ju Oliver så ledsen och Danny hade cykel och allt med sig så han
kunde inte följa med, då frågade jag o
han ville följa med oss och det ville han :) 2 extra ungar i bagaget,
det går nog. Jag fick överta fika-påsen Danny hade med en massa
festisar och kakor och sen åkte vi. Det gick över förväntan och
alla ungarna hade jätteroligt så att jag var lite trött gjorde inte
så mycket :) Nu ska jag dock försöka sova innan en ny dag sätter
igång.
God natt alla :)

Inga kommentarer: