måndag 27 december 2010

I sängen,,,

,,, ligger fortfarande älskade Anders och sover så skönt. Själv började jag jobba 07.00, inte lika skönt då jag sovit ca 2 timmar!!! Vi la oss i soffan igår och kollade på "Änglar och Demoner", ingen av oss mindes hur den slutade riktigt och vi har velat se om den länge, men jag somnade efter ca 30 min! Låg väl där och sov i en timma el något, sedan gick jag in i sängen. Väl där var det stört omöjligt att somna. Upp 2 vändor för rökning, lite bubble-shooter och så där, men ingen sömn! När klockan väl ringde hade jag väl precis gått in i djup sömn, för det var INTE skönt att gå upp! Sminkväskan är kvarglömd i Taxinge (förmodligen) där vi var på juldagen, skit också!


Kvar hemma under granen ligger en massa klappar och väntar på min underbara Unge! Han åkte ju hem till farmor igår, och jag åker förmodligen dit jag med på onsdag, så dom kommer öppnas på torsdag. Jag saknar honom så mycket så dom här 2 dagarna jag inte kommer att se honom på blir jobbiga! Dessutom blir jag ju ensammen hemma, Anders åker hem strax före lunch idag. Hur ska det bli med sömnen????
Nåja, nu ska jag jobba lite och om 45 ca är det dags för kafferast :)
God fortsättning!

Inga kommentarer: