tisdag 18 januari 2011

Just ja,,

Just ja, mamma ville köpa ett nytt köksbord, Pronto!! Hon köpte mitt Bjursås från Ikea. Då var ju jag tvungen att ha ngt nytt så vägen bar till, just IKEA! Hittade inget jag ville ha så där på en gång men när vi skulle gå såg jag detta! Ser inte lika fint ut på bild som det är i verkligheten men det blev mitt :) Lite dyrare än jag hade tänkt men vad fan,,
Jag blev nöjd iaf, nu ska vi bara åka hem till mamma och skruva ihop hennes "nya" bord, mitt står så fint i köket redan :)

3 kommentarer:

Freddis sa...

Vårat fina är det 1000 rabatt på just nu på IKEA. Fast det kanske är för stort hemma hos dig. I love it! :)

Le Tech sa...

det är mycket snyggare i verkligheten, kanske för att jag skruvade ihop det så tajt! :P

MommieDearest sa...

Freddis, ja det är alldeles för stort :) Men det är jävligt snyggt!
Anders, klart att det beror på HUR det vart ihopskruvat ;)