torsdag 18 augusti 2011

*gäsp*

Sitter på jobbet för första natten av två. Jag har inte jobbat natt på 3,5 veckor så det kommer nog att kännas. Medicinen jag tar mot käken gör att jag blir trött och illamående. Igår var det hemskt! Tog första tabletten och andra på jobbet, jag vart illamående och trött, kände mig nästan berusad. Gick hem 45 minuter tidigare och lade mig för att vila runt 16! Med ett litet avbrott i vilan när Kevin kom för att hämta sin skolväska, så sov jag i ca 3 timmar! Anders kom hem kl 19 och då vaknade jag. Vi åt middag och kollade lite på tv, jag spelade spel medan Anders kollade fotboll är väl den egentliga sanningen :) Runt 23 somnade jag igen, för natten! Det ska bli kul att se hur jag ska fixa att jobba en hel natt nu, men det går nog. Somnar nog härligt i morgon bitti.
Nu, jobba lite :)

Inga kommentarer: