måndag 28 september 2009

Måndagsmorgon med korven!


En ny tradition är påkommen. Sedan ett par veckor tillbaka har vi sagt att varje måndagsmorgon blir det pannkaksfrukost eftersom det blir ett lite festligare "hej då" med det. Upp i ottan för att steka pannkakor eftersom jag var alldeles för trött för att göra det igår kväll. Nu har korven ätit sina pannkakor och snart ska vi cykla till skolan.
Jag HATAR måndagar eftersom det känns så långt till nästa vecka med min underbara unge då!
Nu ska jag ut till soffan och mysa lite innan vi ska åka.
På återseende :)

6 kommentarer:

Freddis sa...

Är du TOKIG??? När gick du upp i morse? (Eller är det Sempers frysta... hahahha) Kärringvarning Camilla!!! Kram Freddis (syns på ondag)

MommieDearest sa...

Hahahaha,, jag är ju uppe i kärringåldern nu så. Jag var ju ledig så det behövde inte bli så tidigt, det räckte med 06.45 :) Skulle Aldrig köpa färdiga pannkakor, så det så :) Ja, vi ses på onsdag. Kram kram!!

Malin sa...

Snälla, snälla, snälla säg att du har lånat bilden. Jag får mindervärdeskomplex om du säger att du själv stod och gräddade hela den där högen med pannkakor på morgonen.

Anonym sa...

"jag är ju uppe i kärringåldern nu"
Trodde aldrig du skulle erkänna det;) Har väntat så att du skulle inse det, men till slut kom det!
Må så gott!
Ewa

MommieDearest sa...

Hrm,, jag har aldrig haft ngt problem med min ålder och jag har insett för länge sedan att jag är medelålders och därmed är en sådan som tonåringar kallar kärring. Inga problem för mig :)

MommieDearest sa...

Malin,, klart som fan att bilden är lånad. Vi fick ca 12 pannkakor,, minns inte riktigt :)