lördag 26 september 2009

Skapande i köket!


I vintras köpte vi en lera som korven trodde han ville ha. Det var bara att det var FEL sorts lera så det blev inte så mycket gjort då. Men nu fick han för sig att det skulle vara kul att skapa igen. Det var bara att plasta in matbordet och sätta igång. Jag diskade upp lite grejer och satte igång med middagen samtidigt.
Satt i soffan och åt middag, det var ju fest :) Sedan mös vi där tills korven hoppade in i sängen för att kolla på film, han däckade efter 5 minuter och jag mitt i CSI, ca 22.00. Vaknade av att Anders skickade sms strax efter 22.30 och då hoppade jag upp och tvättade av fejan, ringde o sa god natt sedan kröp jag ner i sängen bredvid korven. Zzzzzzzzzzzzzzzzzzz.
(texten lade jag till i efterhand som ni kanske förstår )


Inga kommentarer: