måndag 14 december 2009

Måndag på jobbet!

Efter en ganska så dålig helg så har jag kontaktat min Vårdcentral (Årsta) som för övrigt är en otroligt bra mottagning. Dom svarar alltid och är väldigt hjälpsamma. Förra tisdagen var jag ju på ett akut-besök och träffade dr Eich. Jättetrevlig och hon tvingade inte på mig några nya penicillin-piller utan rekommenderade vila. Eftersom jag inte är bra så ringde jag i morse och vips så skickade hon en akutremiss till lung-röntgen så nu har jag varit där. Ska tillbaka till henne i morgon kl 12.00 och få svaren. Det är bara att hoppas på att det är en envis infektion och bronkit som ligger bakom....

Anders skjutsade mig till jobbet i morse så jag var här lite tidigare än vanligt. Satt och kollade lite småskit på nätet innan jag öppnade bordet. Ska nu in på Apple´s sida för att lära mig fatta telefonen. Just det, jag har en ny iPhone :)
På återseende :)

2 kommentarer:

Carina sa...

Grattis till nya mobilen då. Jag fattade nada av min Iphone i början men du är ju brunett så det borde gå bättre.

Jag har ingen aning om hur man mobilbloggar på din sida. Jag har ju blogg.se och där mms:ar man inlägget.

Puss på dig.

MommieDearest sa...

Jag var tvungen att gå tillbaka till butiken, dom hjälpte mig så snällt där :) Apple är rätt så inskränkta och ego,,,, buuu