fredag 9 april 2010

3-e jävla dagen!!

Nu har jag gjort ytterligare ett försök att lägga av med rökningen! Är inne på min 3-e dag och det är jobbigt, riktigt jobbigt!! Det senaste året har jag ju varit mer rökare än icke-rökare och det är riktigt surt! Under hela det här året så har det ju gått olika lång tid emellan ciggen, så jag har ju varit rökfri då och då, men alltid gått tillbaka.
Nu är det alltså ett nytt seriöst försök på G och det känns jobbigare än förra gången. Bara för att jag vet att jag INTE ska röka något mer så känns det jävligare än någonsin. Tidigare har jag ju inte haft någon begränsning men nu måste jag bestämma mig, rökare eller icke-rökare!!
Lycka till mig!!


4 kommentarer:

Freddis sa...

Jag säger som jag sa till Ewa - sätt ett kort på Kevin bredvid askkoppen. Sen är det bara att välja: Röka - eller se Kevin växa upp och bilda familj. Hårt men ibland sant... Lycka till!

Malin sa...

HEJA HEJA HEJA!!

Anonym sa...

Håller tummarna för DIG!
Jag ska göra ett nytt uppehåll, JAG SKA KLARAT så småningom. Vi måste tänka på våra killar!
Kram o Lycka till
Ewa

MommieDearest sa...

Ica, shit vilka hårda ord. Inget som peppar om du trodde det. På med pom-pomsen och heja på ist :)
Malin, Tack :)
Ewa, ja nu ska vi hålla i det lite längre än förra försöket!! Lycka till!
Kram, C