lördag 3 april 2010

Härliga Påskafton!!

Vaknade 10.05 och gick väl upp runt 10.15! Lade mig i soffan o kollade på tv men det var så fint väder så jag skulle koka kaffe och sätta mig på balkongen tänkte jag. När jag stod i köket så kom Anders upp, men han ville inget ha. Satt på balkongen en stund och sen kollade vi på "arga snickaren" och "halv åtta hos mig". Frukost åt vi under tiden såklart. Efter allt var klart så gick vi ut på en promenad och kom hem en timma senare. Det var så himla skönt ute i det härliga vår-vädret. Väl hemma igen så hade vi så mkt energi att det var dags att damma, dammsuga, skura badrum, plocka undan kläder, dammsuga balkongen och sedan äta lunch, men då hade klockan hunnit slagit 16.00. Jag hoppade in i duschen och efter det skulle jag vila. Vi låg i sängen och kollade på hockeyn, jävla f***gården vann!!!
Nu är jag på plats för ett nattpass på jobbet! Jag återkommer garanterat innan jag åker hem!
Ciao...

Inga kommentarer: