måndag 21 juni 2010

Monday at work...

Så satt man här igen!
Det är måndag och en ny underbar vecka väntar. Smolket i glädjebägaren är ju att det finns så många idioter. Alla dårar har valt att ringa hit idag, alla som inte vet vad dom vill ringer idag, alla som ska till doktorn och inte vet vilken mottagning dom ska till och i vissa fall inte ens vilken undersökning de ska göra, ringer idag! Men men,, i morgon jobbar jag 1-a natten av 2 och slipper då alla )=&%¤ :)
Korven är hos mamma, med Limpan. Kusinen kom till Uppsala i torsdags och hem till oss i fredags. Syrran och Liam sov kvar. På lördagen åkte syrran hem dock, det var dags att börja jobba. Liam stannade kvar hos oss och eftersom jag jobbar idag så fick ungarna vara hos mormor. Åker och hämtar ungarna efter jobbet idag och sen sover dom hos mormor i morgon igen. Korven blir ju kvar hos mig ett par dagar, ev hela veckan, och inte klagar jag :)
Midsommar åker vi till Vadstena (jag &Anders) medan korven antingen är hos farmor eller åker med mormor upp till Moster Lotta i s-hamn, vi får se vad han vill.
Nåja, trots allt är det en ny underbar vecka.
Happy monday! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Farmor o farfar ser Korven gärna här!
Vad ska vi annars äta?
Vi kan spruta lite ketchup o senap på honom så han blir riktigt god!
Ser fram emot en riktigt god middag! "rap"

MommieDearest sa...

Ja, han är nog godast naturell. Frågar du honom så är han ingen korv *s* Jag hör av mig senast i morgon och berättar hur det blir.