måndag 28 mars 2011

Då var det dags igen!


Just det, operation viktminskning!!
Denna gång är det Atkins-metoden som får vara testet. Jag hoppas att det ska funka, jag vet ju att min mage skulle bli superglad om jag fixade att hålla ihop dieten. Mitt huvud skulle bli ännu gladare om jag märker på måttbandet att det blir lösare, jag ska inte enbart stirra mig blind på vågen. Nu har jag suttit och kollat runt på nätet om alla möjliga tips. till slut kom jag på att Atkins kanske har en egen sida,, Hahahahaha. http://www.atkins.com/ var ju alldeles perfekt! Där hittade jag allt man får äta under alla faser, men då hade jag redan köpt boken här ovan, det står säkert en massa andra nyttiga saker i den ändå :) Alltså, nästa vecka blir det invägning i badrummet och kolla mått och våg. Spännande :)

Inga kommentarer: