söndag 30 oktober 2011

Natt-jobb!

Sitter på 3-e natten för veckan just nu. Natten kommer att bli dryg som fan eftersom Anders ringde för snart 2 timmar sedan. Han berättade att han förmodligen slitit av menisken under fotbollsträningen!!!! Stackars MIN älskling! Inte kan jag vara med för att ta hand om honom heller, jag sitter ju här! jag får lite ångest över att jag ska åka bort hela veckan, även fast jag vet att jag inget kan göra. Men jag vill ju hälsa på honom på sjukhuset, och det går inte.
I morgon åker jag & Kevin till Söderhamn för att hälsa på syster med familj, det ska bli jätteskönt!! Kul framförallt, jag är hemma och bråkar lite med barnen på dagarna eftersom dom andra jobbar. Liam ska få vara ledig från fritids så han och Kevin får ut det mesta av veckan :)
Det bli väl lite Dollar-store också, till min stora glädje!!
Nu, lite jobb och sedan web-tv!!

Inga kommentarer: