tisdag 11 oktober 2011

Söta!


Bättre sent än aldrig! Emil var över förra veckan och den här fina delikatess-korgen från Martina blev min, han är för söt Emil!! Vi åt lite middag och läste läxor (läs Emil läste läxor) med Kevin. Vi tog det lugnt ett tag och jag började känna mig dålig!


Dagen efter vaknade jag med feber och ont i kroppen, det var bara att åka hem och kurera sig. Dagen efter vaknade Kevin med feber och halsont. Vi var sängliggandes båda två och klev i princip upp först när syster och Liam kom på fredagskvällen. Lördag var ok, söndag likaså. Måndag morgon vaknar vi och Kevin har feber IGEN!!! Det var bara att stanna hemma och bädda ner sig. Det var jävligt mysigt för det är inte ofta vi ligger och myser ordentligt. Vi bäddade ner oss i sängen och tittade på "Draktränaren", den var bra. Vi somnade väl en sväng och vaknade till igen. Lunchade lite, Kevin iaf, och sedan var det dags för tv igen. Vi kollade ett tag till, Ica ringde 16.45 och berättade att hon strax lämnar dagis så vi klär på oss och går ner. Kevin var så himla ledsen och ville inte åka någonstans!! Hjärtat ömmar.....


NU sitter jag på jobbet, förmodligen med feber och jag har jävligt ont i kroppen. Vi hoppas på att jag blir bättre annars riskerar jag nog att inte få operera mig på torsdag!!!


Häpp...

Inga kommentarer: