måndag 3 mars 2014

#buzzador, #oralbsmile

Jag är med i  #Buzzadors kampanj för OralB, #oralbsmile

Jag har fått hem 3 olika tandborsthuvuden, flossaction, 3D White och Trizone.
Jag fick även med en tandkräm som smakar sjukt gott, precis som Jenka. :)
Jag har hunnit med att testa Flossaction.
WoW!! Jag måste säga att den är grym. Det var jävligt längesedan jag använde min el-tandborste, men när man använder en el-borste för första gången så känns det ju som om man aldrig blivit ren i munnen förut! Samma känsla fick jag nu. Det kändes så rent och glatt i munnen.
Nu har jag även testat 3D White ett par dagar, jag ska i ärlighetens namn inte påstå att jag känner ngn nämnvärd skillnad på de 2 borstarna, men lika rent känns det och den känslan är skön. I morgon ger jag mig på Trizone, jag återkommer med resultat :)

Inga kommentarer: