fredag 19 mars 2010

Fredag eftermiddag och Ica fyller år!

Grattis på födelsedagen Ica!!!
I morse fick jag lite sovmorgon, men vad gör väl det när man måste jobba till 19.00! Det är nog det absolut tråkigaste arbetspasset vi har. Jag får se fram mot en helt ledig helg istället.
Mamma fyller ju år i morgon så vi får väl åka dit en sväng. Syrran m familj kommer också ner. Anders fyller ju år på samma dag så då slår vi 2 flugor i en smäll! Det blir en härlig helg.....
Ha´t :)
Ifall jag inte skriver något i morgon,,,
Grattis Mamma på födelsedagen!!
Grattis Anders på födelsedagen!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack, tack!!! Vilken underbar dag det blev från morgon till kväll. Visst är det bra när folk fyller år på samma dag? Jag har ju Pappa, brorsan och Meja (andra brorsans dotter) som alla tre fyller år 6:e juni. Kram Fredrica :)

MommieDearest sa...

Ja, jag hoppas att festen var lyckad och ni hade det riktigt roligt i lördags :)