måndag 29 mars 2010

Ny vecka!

Måndag och ny vecka!
Synd att vädret inte är bättre, i övrigt har mina paranoia-manér släppt lite på sig :)
Lämnade underbara ungen i morse och jag kommer sakna ihjäl mig efter honom! Vi hade en mysig morgon med pannkaks-stekning. Alltså, måndagar är ju pannkaks-morgon och jag varken hann eller orkade steka några igår så det var till att kliva upp i ottan och göra det. Vi satt och mös lite i soffan innan det var dags att åka till skolan. Precis innan så var det ju dags för toan såklart. Mag-ont igen!!! Vi hörde hur det ringde in när vi kom uppför backen innan rörparken, så han vart ngn minut sen men vad ska man göra??
Nu är det en ren jobbar-vecka som väntar. Påskmiddagen får jag på jobbet, Lovely!! Påskägg???
:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du får en bra vecka trots att du blir utan K. Finns ju telefon osv.
Tänkte på dig idag.....hittade några mörka strån på hakan och hoppas du inte glömt ditt löfte?
Känner mig trygg av att veta (?du har ju sagt det så)att jag aldrig behöver ligga på långvården med långa skäggstrån!
Ok om inte så låt mig vara tomte.
Kram Ewa

MommieDearest sa...

Näe då, jag har INTE glömt mitt löfte! Strån och fötter skulle omhändertas. Numer kan ju barnbarnet överta fötterna eftersom han har ärvt min talang för massage :)

Anonym sa...

Känns tryggt att ha ER!