torsdag 7 april 2011

Just det...

Kevin ville så gärna ha After Eight igår kväll. Han satt och smålutade sig mot väggen och satte sig i 90 grader. Så kom han på, -Mamma, om jag sitter såhär hela programmet, kan jag få en after eight då? Hahahahaha, -ja du Kevin kan du sitta så hela programmet (45 min) så får du äta upp hela asken, jag lovar!! Ungen blev så glad, så glad, ni ser ju på bilden hur enkelt det är för honom ;)

Några sekunder senare lät det inte lika roligt,,, men åhhh,, åhhh vad det är jobbigt!!! Kan jag göra något annat istället för att sitta såhär?


Han satt väl i ngn minut, sen gav han upp. Jag sa att han skulle få en After Eight som tröst, men han vart så slut och satte sig att vila, sen glömde han bort den :)


2 kommentarer:

Le Tech sa...

drill sergeant biloff! :P

MommieDearest sa...

Jajjemen, här ska det drillas :)