måndag 4 april 2011

Dra åt helvete!

Jag vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig. Under 45 minuter idag var min unge försvunnen! Borta! Jag fick en timma komp och åkte hem. Tanken var att Kevin skulle få lite tid hemma innan träningen. På bussen ringer jag fritids och talar om att Kevin kan gå hem tidigare. Han är inte där, HAN ÄR INTE DÄR!!!!! Vad fan, han kom aldrig till fritids och han har inte ätit mellanmål! Efter 3 samtal till fritids och fortfarande ingen som vet var han är kommer paniken? Hjälp, var är mitt barn? Ringer Danny, han visste inte och jag hör samma panik i hans röst. Ringer farmor Ewa och kollar, hon var hemma och visste inget men hon tänkte kasta sig i bilen och åka in till stan. Jag hade 10 minuter kvar innan jag var hemma så vi bestämde att jag skulle ringa om han inte var hemma. Innan jag kom hem så höll benen på att vika sig så många ggr, jag höll på att spy för jag var så rädd. Alla som är föräldrar, ni vet att dom mest bisarra, morbida och osannolika scener spelas upp i ens inre. När jag kom hem så vågade jag nästan inte kolla när jag kom in på gården..... Där stod han, helt ensam! Jag bara ropade och kände paniken i bröstet. Kevin ser mig och börjar gråta ordentligt, han skriker att han hatar mig men just nu skiter jag i det!! Han lever, han är hel och han är MIN!!! Jag började också gråta när jag kramade om honom. Jag ringde direkt till Ewa och Danny och berättade att han var hemma och OK. Danny var framme hos mig redan, han hade åkt från jobbet i ilfart med personal och allt i släptåg! Han var tvungen att komma upp och se honom innan han kunde slappna av. Vilken jävla mardröm!!!! Nu ligger min underbara unge i MIN säng och där ska han få ligga, så det så!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars Camilla, jag vet precis hur den känslan är. Man tänker sjuka tankar att det har hänt eller det.....
Så glad att allt slutade bra.
Pussa ungen från mig.
Ewa

Anonym sa...

Glömde....en stor KRAM till DIG!

MommieDearest sa...

Ja, fy fan vad jag hann tänka sjuka tankar igår. Han är det bästa som finns! Tack för att du var beredd på snabb inryckning där :)
(Jag vet att jag inte behöver tacka, det är ju ditt barnbarn, men fann inga andra ord :) )