söndag 3 april 2011

Mår bra!

Äntligen mår jag bra. Efter en vecka in på den nya dieten mår jag
förträffligt! Why? Jo, jag slutade med den!!! I morse bestämde vi
oss för att lägga av och köra på den gamla Gi metoden istället.
Det har inte gått en enda dag utan att jag har varit lite illamående.
Jag har haft som en hinna i munnen varje dag, det känns som om jag har
druckit grädde, usch. Jag kanske återgår till den när jag har läst
in mig lite mer men just nu funkar det inte!
Äntligen kan jag dricka min lättdryck, och dricka mitt kaffe med
mjölk utan dåligt samvete!
Ligger i soffan och kollar hela veckans avsnitt av The Bachelor, jag
ska ingen annanstans heller. Saknar Anders såklart, men i morgon
kommer min underbara unge hem!!!

3 kommentarer:

Freddis sa...

Kör viktväktarna istället. Då kan du dricka hur mycket kaffe du vill. Mjölken kostar en points per dl så om du vill leva på kaffe kan du dricka 28 koppar om dagen.

MommieDearest sa...

Det lät som underbar diet *s*

charlie sa...

naw tack så mkt vad snällt skrivet! Vad tråkigt att du ej tyckte om Atkins metoden, har du kollat in mitt matschema för en vecka?

Kram!