måndag 10 augusti 2009

Härlig dag med Korven!

Efter att ha sovit ganska länge så var det frukost och morgon-tv som gällde. Jag lade mig och läste min bok, hann med 2 kapitel till.
Telefonen har ringt och vi har ringt oavbrutet efter att vi sent igår natt fick veta att vi får besök NU i natt. Syrran kommer ner med Ronja & Liam. Superkul!!! Anledningen till att dom kommer att komma så sent som dom gör är att Ronja är på Gröna Lund idag och kommer hem till Söderhamn vid 23.30 ca så dom åker direkt efter det!
jag & Korven cyklade upp till Gränby C och gick runt och handlade en massa grejer. Jag köpte en höstjacka till Korven som kostade 400:- Jättefin skinn-imitation. Till mig själv handlade jag en klänning och en tunika på H&M, jag hade ett presentkort där så jag betalade bara 65:- Känns underbart när man inte har alltför mycket pengar. Sedan var vi in på Gina och kollade oxå, samma sak, ett linne, en tunika och en halsduk som skulle ha kostat totalt 450:- kostade mig 73:- eftersom det var REA och jag hade ett presentkort där med på 150:- *jublar*
Nu ska jag läsa ett kapitel till och sen ska jag ta och vika en massa tvätt och städa undan så det är fint när vi får besök :)
På återseende...

2 kommentarer:

Le Tech sa...

varför står det inget om att du åt kladdkaka till frukost idag älskling? :P
ja vad var klockan då, 15-16?
*retas*

Helene sa...

Ni ska ha det så himla mysigt, kram helene