måndag 3 augusti 2009

Så var det dags igen...

Christian Olsson kan lika gärna ge upp. Vad ska han hålla på och försöka sig på c-b efter c-b för när det ändå alltid skiter sig???


Nu var det iofs inte det som det var dags för igen (även om det passar lika bra in) utan JOBB!! Just det, jag sitter på jobbet igen och ska starta veckan med en natt. Jag blir med andra ord kvar här till 07.00 innan jag får dra mig hemåt.


Jag har dessutom en förjävligt envis, helvetes skallvärk!!! Inget hjälper, testade Anders migräntabletter i morse, no good. Har ikväll tagit 2 panodil + en ibumetin men inte det heller hjälper. Hur i helvete ska jag klara sitta här hela natten?????

ll be back....

2 kommentarer:

Freddis sa...

Treo - kan man lita på! Trevlig natt/ Freddis

MommieDearest sa...

Ja, jag får nog börja att köpa hem den skiten verkar det som. Tack detsamma:)