måndag 10 augusti 2009

Text till "Älsklingen hemma igen"

Efter lite tårar och obeslutsamhet så bestämde sig korven för att komma hem idag. Pappa jobbar ändå i morgon så då kändes det som att det kvittade. Innan han hoppade i badet så ringde han pappa för att säga godnatt och det kom lite tårar efter samtalet.

-Mamma, jag saknar pappa!!!!

Det var bara att trösta lite och säga att veckan går fort och sen var det ok igen. Han somnade till Flåklypa grand prix. Den gick jag och såg på bio när jag var liten med Tobbe, min systers pappa. Jag minns det så väl, jag tyckte den var lite konstig för den var inte tecknad liksom.. :)
Nu ska jag krypa ner och tula lite med den sovande ungen.
På återseende :)

2 kommentarer:

Oliver sa...

Jag saknar min brorsa när han åker iväg tidigare!

MommieDearest sa...

Oliver, nästa gång får du väl hänga med!! :)