fredag 6 november 2009

Fredag morgon!

Kaos!
Under natten har korven hostat massor. Han har vaknat då o då och självklart även jag. Efter att tag lade jag mig i soffan för att kunna få några timmars sammanhängande sömn så jag ska palla jobba idag. Vaknade av mig själv och trodde väl att klockan var ca 04-05 ngt, men helvete, klockan stod på 07.30!!!!!

Kastade mig upp och ser att telefonen låg inne i sängen. Förmodligen har korven kommit åt den så larmet stängts av, annars hade jag vaknat! Väckte Underbar och han gick upp till soffan där kläder låg framme. Han klädde på sig medan jag gjorde frukost och ringde till jobbet och anmälde min sena ankomst. Efter jag ringt så började korven att gråta, han ville absolut inte gå till skolan för han hade både ont i huvudet och magen, samt all hosta. jag sa att förmodligen beror det onda i magen på ngn form av träningsverk så mkt som han hostat och huvudet för att han inte fått så mkt sömn. Efter att jag lovat att komma och hämta honom som ett skott om dom ringer så då var det ok. Vi cyklade iväg i duggregnet och vi kom fram precis i tid. Jag hojade vidare till bussen. Sitter på jobbet nu och försöker stressa av.

På återseende :)


Hoppas på att få se Korven göra lite härliga steg ikväll :)

Inga kommentarer: