tisdag 3 november 2009

Turtle!

Jävla Turtle!!!
Slöaste dagen ever. Inte gjort något utan bara varit hemma och kollat på skit jag spelat in. Jag vart uppringd av chefen som hade lite tråkiga nyheter att berätta. Omorganisation på jobbet,, fy fan. Vi får se hur det hela slutar.
Hämtade hem korven och vi satte igång med maten samtidigt som vi spanade in Cartoon Network, som vanligt! Efter maten skulle vi ta lite läxdags, men,, inga böcker!!! Han har missat att ta med dem hem, inte första gången det händer kan jag säga.
Under kvällen har jag kollat lite på tv medan korven såg sin film. Sedan har jag spenderat tid vid datorn och på facebooks applikation FarmVille!! Dom jävla "stray-animals" bara retas,, när man ska ta dom så hänger sig skiten!!
Förbannade Turtle!!!!
God natt!

Inga kommentarer: