söndag 29 november 2009

Snart, snart!

Snart är nattvakten slut och jag får åka hem till sängen. Det ska bli så skönt. 1 tim och 20 minuter kvar. Det enda sorgliga är att jag har bytt till mig att jobba redan på måndag morgon 07.00 så att jag kan vara ledig senare i December. Känns ju skönt att få hela veckan efter jul ledig, som en liten semester kan man säga :)

Jag har beställt filmen nedan, release den 2/12 och då kommer den hem med posten. Super!! Vi var ju som bekant på filmen men fick lämna salongen redan efter 20 minuter då Anders blev dålig och det blev ett 6 timmar långt besök på akuten istället. Nu kan vi titta hemma i lugn och ro. Hoppas på att vi kan styra upp en ny bio-date med Anna & David också.


När jag har sovit klart ska jag putsa köksfönstret och byta gardiner. Jag förberedde ganska så bra innan jag åkte till jobbet idag. Diskade undan allt, torkade bord och hängde upp stolarna. Tog ner de gamla gardinerna. Sen är det dammsugning och skura golven sen är det bara att hänga upp pyntet :)
Trevlig advent på er alla :)

Inga kommentarer: