fredag 27 augusti 2010

Fredag & bio!

Ikväll ska vi gå på bio jag och ungen. Toy Story 3, 3D. Det var länge sedan vi var på bio så det ska bli jättekul.




Jag jobbar ju idag eftersom jag hade bytt pass med min kollega i lördags, skönt att man får ta helg nu. Jag har dessutom semester på måndag när jag fyller år och det är oxå skönt. I morgon ringer klockan 07.00, det är dags för Vaksala-dagen. 3 matcher med start kl 09.00. Efter det ska vi hem och byta om och äta lunch, sen har jag lovat att vi ska cykla till Gränby C och BR. Det var någon Star Wars figur han absolut MÅSTE ha. Dessvärre (för Kevin) gäller vår deal fortfarande. Han får inte en enda grej utav mig före han har fixat klart sitt rum. Han har gjort en hel del så förbudet att köpa för egna pengar är väl mer el mindre hävt. Om han känner att han har råd så får han ta ur egen plånbok :)

I morgon kommer syster och Liam. Jag vet inte var dom hamnar men jag hoppas att Liam sover hos oss iaf. Det ska bli sååå härligt! :)

Inga kommentarer: