tisdag 17 augusti 2010

Jaha....

Då hängde man på jobbet igen då! Andra natten, den ska väl gå lika smidig som den föregående. Planen är att promenera hem i morgon bitti igen, det var ganska skönt att lägga sig nyduschad och lite motionerad!
Camilla!! Camilla!! Camilla!! Camilla!! Camilla!! Camilla!! Camilla!! Så lät det vid halv fyra idag. Till slut insåg jag att det måste vara mig någon ropar på. Ut på balkongen i nattlinnet. Ica skrattar och det första hon säger är - Gud vad du är lika Barbro (min mamma)!!! Danny flinar och Oliver ler! Det var sötaste ungen som hade ropat på mig. Han hade bjudit mamma och pappa på fika idag och han var så stolt. Dom var förbi för att hämta Kevins cykel, själv var han hos Linus och lekte!
Nu ska jag jobba lite, I´ll be back :)

2 kommentarer:

Ica sa...

Hahahah! Mamma, é lik sin mamma...
Tur att ungarna har pengar när mor och far är fattiga. Trevlig natt!

MommieDearest sa...

Tack detsamma :)