söndag 8 augusti 2010

*Suck*

Efter en härlig helg, trots ett blixt & åskväder jag aldrig tidigare
sett, så känns det bara så tomt att vara hemma. Ensammen hemma.
Ringde på Kevins mobil, hade en liten förhoppning att han skulle
komma hem en dag tidigare. När han svarade sa han att han precis
skulle åka radiobilar!! Jaha, jag svalde gråten och sa att han skulle
krocka med pappa :) Ungen har åkt Fritt Fall 2ggr!!! Tur att jag inte
var med för då hade jag vart tvungen att åka den. Jag är ju så
löjlig, skulle inte låta honom åka utan mig.
Nu ska jag ta mig ett bad och sen lägga mig att läsa. När jag vaknar
kommer ungen :)

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

Freddis sa...

Fritt fall 2 ggr? Här snackar vi Tilt och det var 4 ggr!!! Tur att man har en storebror som man kan åka med. :)

Camilla sa...

Ja, det blev två till efter vi la på. Och helvete, tilt har jag åkt och det gör jag INTE om :)