torsdag 26 augusti 2010

*Gäsp*

Har en otroligt lugn natt på jobbet. Sitter som vanligt och kollar på Tradera efter fynd, samt glor på web-tv. Har hunnit kolla på några olika avsnitt ur olika serier som jag missat p.g.a, någonting. Inatt sover min klimp hos sin pappa eftersom att jag jobbar, det känns tungt att inte ha honom helt och hållet på min vecka. Han ville så gärna följa med mig till jobbet, han gör ju det ibland, men jag tyckte det var bättre att han skulle sova i sin egen säng och gå på fotbollsträningen idag. I morgon ska han cykla hem själv kl 16 och då är det bara mys som gäller.
I morse efter att jag följt med Kevin till skolan cyklade jag över till Anna & Elvis. Han har blivit sååå stor. Jag kom dit vid 8.40 och hade en massa timmar med gos och mys innan jag cyklade hem igen kl 13.00. Jag lyckades med att vagga honom i famnen tills han somnade, stolt som en tupp blev jag :) Försökte vila när jag kom hem inför nattens jobb men det sket sig. Nu sitter jag här och gäspar och räknar timmar tills jag får gå hem. 4 kvar,,, några avsnitt till så är det klart!
:)

Inga kommentarer: