söndag 4 oktober 2009

23.15

Sitter på jobbet och det har varit en del att göra. Jag tror att det kommer att bli en tuff natt! Tydligen har det hänt grejer och det är många som ringer. Det sköna med det är att natten går fort, det tråkiga är ju att det är något som INTE är bra som har hänt. Jobbig mening det där... Hur som helst, jag sitter och räknar ner timmarna till jag får åka hem och sova ett par timmar för när jag vaknar,, då får jag äntligen hämta hem korven. Den här veckan har varit extra lång eftersom jag bara pratat med honom i telefon en endaste gång!! Jag vill inte ringa till honom eftersom jag vet att han blir så ledsen och vill komma till mig. Han behöver rutin och därför är det inte så bra om han hoppar fram o tillbaka mellan mig och pappa i veckorna. Den senaste tiden har han varit ganska mamma-sjuk och vill inte åka till pappa och det känns så klart väldigt tungt. För inte så länge sedan var det tvärtom, då grät han så fort vi kom hem och ville ringa till pappa och tala om hur mycket han saknade honom och älskade honom. Det går väl i vågor antar jag. Eftersom det är måndag i morgon så är det Kyckling-middag som gäller! Kylen är laddad med drick-youghurt inför veckan och brödet ska tas fram ur frysen :) Ljuva unge...
På tisdag kanske vi kan cykla ner och kolla in marknaden. Jag ska inte köpa något, för det första har jag inte ekonomi för att köpa en massa skit och för det andra så är det just det, bara skit, som dom säljer men korven kanske vill ha något!
På återseende :)

Inga kommentarer: