torsdag 15 oktober 2009

Nu ser jag ljuset!!

Klockan har slagit midnatt och vi är på rätt sida av dygnet. Idag får jag cykla hem och sova, fast det dröjer 7 timmar till!! Jag ska cykla upp till skolan och hämta korven idag också, 13.30! Vi ska nämligen få besök 14.30 och det är bar om vi är hemma då. Korven kommer naturligtvis att sova hos mig då eftersom han ändå är där. Nästa vecka sover han hos sin pappa tis+onsdag eftersom jag är på kryssning då. Sedan har vi ju en rolig sak att se fram mot på söndagen, Walking with Dinosaurs! Det ska bli så jävla häftigt och det ska bli så sjukt kul att se reaktionerna på ungarna som ännu inte vet något. En rolig surprise som jag faktiskt lyckats hålla mig ifrån att avslöja :)
Näe, nu ska jag ta och glo lite på tv mellan samtalen. ha det bra och sov så gott.
På återseende :)

Inga kommentarer: