tisdag 13 oktober 2009

Tisdag avklarad!

Såja,
Då har det varit utbildning på f-m och sedan arbete 12-18. Nu är jag hemma och rätt så mör. I morgon väntar natt-arbete och innan dess ett kvällsmöte på jobbet så jag ska vara där redan 17.00. Alltså, 14 timmar på jobbet innan jag får cykla hem igen, skandal!!
Det känns sjukt ensamt just nu, ingen älsklingsunge hemma, och ingen Anders!! Jag kommer garanterat att somna till tv-n ikväll, vill inte somna ensammen i sängen. Jag är ju så vansinnigt mörkrädd och det funkar bara inte *s*
Näe,, nu är det en kaffe i soffan som väntar. Ha det bäst.
:)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mörkrädd?
Det är ju mörkret som skyddar dig!
I ljuset så ser man dig direkt och kan ta dig!
Grrrrr
Tant Ewa

Anonym sa...

Har även försökt tala om för K att det är mörkret som skyddar en.... i ljuset så ses man ju.
Glöm inte det!
man ÄR faktiskt tryggare i mörkret!

Anonym sa...

Var det du Cam som skrev sista kommentaren?
Konstigt att så många är mörkrädda, tryggare plats finns ju inte!
ok du ser inte heller den ev förövaren....
Ewa

MommieDearest sa...

Nope, det var inte jag som skrev. Och självklart vet jag att du och "anonym" har rätt men det hjälper inte!! När korven är hemma så är jag inte det minsta mörkrädd så då kan lampan vara släckt, men det lyser fortfarande i hallen annars snubblar han omkring när han ska kissa mitt i natten :)