måndag 12 oktober 2009

Goaste ungen!!!

Efter att hämtat upp korven strax efter halv fem cyklade vi hem och startade maten på en gång. Grillad kyckling såklart och ris med sås. Efter det så badade han och jag plockade lite med tvätten. Eller badade,, skummade skulle jag kalla det. När jag gick in i badrummet och kollade så var det bara ett stort skumberg! Jag fick blåsa bort lite skum och då kunde jag se det här :)


Sedan var det nämligen dags för Junior Buzz "Monster Rumble". Medan jag vek tvätt så låste korven in mig i sovrummet för han skulle fixa en överraskning! Jag hörde hur han fixade och donade innan han kom in till mig och sa åt mig att blunda. Han tog mig i handen och ledde mig ut till soffan, -NU får du titta. Det var inte utan lite stolthet i rösten som han sa det, hjärtat!


Titta så mysigt det blev :)
Han hade tänt ljusen, lagt upp en varsin Geisha-kaka, laddat spelet och fyllt upp 2 vinglas med is, sugrör och äppeljuice :) Nu var vår mys-måndag alldeles perfekt!
Runt 20 så lade sig korven i sängen och kollade på TinTin och jag tittade på Sveriges fulaste hem. I morgon är det utbildning som gäller igen, det ska bli intressant. Jag hör av mig igen...

2 kommentarer:

Malin sa...

Åh...han får bli min pojkvän anytime.

MommieDearest sa...

Hrm, om det inte vore för att du redan var MIN tjej och så förbenat gammal skulle jag inte haft något att invända mot det :) Puss, puss