måndag 26 januari 2009

In desperate need of coffein.....

03,29 natten till måndagen den 26/1......
Så sitter man här igen, att jobba kallas det visst. Natten har hittills varit ganska lugn så jag ska inte klaga. Helgen som varit har varit ganska lugn och skön den med, mkt sport att titta på. Skidskytte, längdskidor, bandy och handboll. Skidskyttet har ju iofs prioritet på den listan.
Hela förra veckan var jag hemma med sjukt barn och denna vecka har Anders legat sjuk sedan i onsdags. Helt otroligt att jag inte har blivit sjuk och sängliggandes. Just nu känner jag mig lite rasslig men det beror nog bara på den sena timmen, att jag är lite trött liksom. Jag vill bara gå hem och sova för när jag vaknar får jag hämta hem min lilla älskling. Jag har saknat korven (lilla älsklingen) massor den här veckan. På ngt konstigt sätt blir det alltid jobbigare när jag har pratat med honom i telefonen mkt... Men i morgon,, då är det dags. Jag hoppas han blir glad över att komma hem. Jag har "renoverat" hans akvarium. Anders rengjorde sanden och akvariet i sig medan jag gjorde rent pump, doppvärmare och termometer. Satte i lite nya växter oxå eftersom alla andra utom 1st hade dött. Men den största överraskningen blir nog den nya jättefina blå kampfisken!! :) Det ska bli spännande att se om alla andra fiskar överlevt den nu under natten,så den inte har stressat ihjäl dom el så :/
Nu är det dags för mig att gå genom allt o se att jag har gjort det jag ska innan dom släpper hem mig om några timmar.
ha det bäst,, :)

Inga kommentarer: