torsdag 8 januari 2009

Tröttsamt...

Så, då har man sovit i princip hela dagen!

Vaknade kl 15 ca, det var en låååång natt. Även fast jag ska jobba natt och inte kommer hem före 07.30, som tidigast, så känns det som bortkastat liksom. Jag har ju miljoner saker som behöver göras. Även om det var väldigt skönt och slött :)

Men i morgon, då ska det minsann startas med tapetsering! Jag intalar mig det iaf... Jag har en riktigt dålig vana, och det är att inte göra någonting om det inte är akut! Det har resulterat i att man ibland hittar saker som man har glömt bort, el ngt man la på en viss plats för ca 6 månader sedan och då får jag lite panik för då upptäcker ju jag hur länge sedan det var jag plockade undan och städade ordentligt!!!

Jag behöver förvaring!!!!!! Massor med förvaring! Dags för IKEA kanske? :) Anders (den underbara särbon) lär ju bli glad, om det finns ngn affär han inte tycker om att gå på så är det just IKEA medan jag kan gå runt i timmar :) Då tänker du väl-Varför kan du inte åka dit själv? Klart jag kan det men det blir värre att få hem grejerna, jag har liksom inget körkort!! Jag vet, det är dåligt *s*
Ett par sådana kan råda bot på en del av oredan! Så får det bli.. Nu är det dags att arbeta lite. Ses en annan gng :)

1 kommentar:

Anonym sa...

den ser bra ut :) Jag har likadan och den rymmer mer än vad man tror.