lördag 3 januari 2009

Välkommen 2009!

God fortsättning!

Det har hunnit bli 2009 och det känns fantastiskt. Jag har en drös med nyårsönskningar för hur mitt liv ska se ut fr.o.m nu. Då nyårsLÖFTEN har en tendens att bli brutna så tänkte jag att jag skulle önska mig hur jag vill ha det ist, då kan jag ju inte misslyckas liksom :)
Nyårsaftonen flöt på bra. Barnen var nöjda och hade ringdans ute i parken när vi fyrade av våra raketer. Den minsta somnade runt 22-22.30 så när det var dags för tolvslaget parkerade vi oss i köket och bänkade de 2 äldre barnen på köksbordet. Där stod vi och kollade på alla andra fyrverkerier och skålade (barnen i Magnum Pommac) i Champagne, Välkommen 2009!

Idag åkte min lilla älskling till sin farmor. Han fick en akut längtan efter farmor och ringde henne igår och frågade om han kunde få komma. Klart han fick det, jag tror aldrig farmor sagt nej till lilla älsklingen. Han lovade mig dock att det bara skulle vara över natten så han ska komma hem i morgon och då ska vi ha lite fest eftersom det är lördag. Det blir nog lite Wii-spelande oxå. Idag har jag alltså bara legat i soffan och saknat lilla älsklingen. Jag kunde ju ha sagt nej men,,,
Nu är klockan såpass mycket att om jag lägger mig i soffan igen, somnar jag säkert och det vill jag.
Natti natti :)

Inga kommentarer: