onsdag 21 januari 2009

Tråkigaste dagen ever.....

Sitter på jobbet och har en ganska så dryg och tråkig dag.
Ibland har man inget tålamod med nya människor och tycker att dom bara är i vägen och inte inser logiska saker så som man borde!! Men jag var ju oxå ny en gng och frågade för jävla mycket om allt och ingenting. Men jag frågade iaf...
Idag har vi haft en intervju med en ev ny tim-vikarie. Det verkar lovande... Vi söker 2 stycken för kväll & helgsarbete och även sommarvikariat. Vi hade en intervju igår oxå men den gick inte lika bra som dagens. jag får hålla mina tummar helt enkelt. Fram för bättre folk på jobbet!!!! :)

Anders ligger hemma i sängen och hostar, kokar och snorar! Stackars!! "Ni tjejer vet inte hur det känns när en kille är riktigt sjuk!!" Minns ni den reklamen?? Echinaguard tror jag minsann att det var. Nu säger jag inte att Anders är så, absolut inte. Jag blir mer imponerad för var dag som går av den killen. Jag vill bara gå hem och ta hand om honom nu, det är mkt bättre än att sitta på jobbet och sura. Jag får ta nya tag i morgon och vara lite gladare och lite mer tolerant mot de nya helt enkelt.
På återseende, :)

Just ja,,, vi ska sopa golvet med Kuwait i kväll!!

Inga kommentarer: