lördag 3 januari 2009

Sverige-Slovakien

Vi ligger under med 0-1 i första period-paus!!!
Matchen är spännande men det är aldrig kul att hamna i underläge. Men det ska nog gå vägen :)

Lilla älsklingen kom hem som lovat idag vid 13 tiden. Han var inte så sugen på att göra ngt över huvud taget. -Mamma vi kan väl bara mysa idag, inne? Hahahaha, så låter det när han vill ha sin vilja igenom. Jag lyckades muta honom (med 70:- som han har tjänat ihop) att följa med till Gränby Centrum för då kunde han ju köpa en ny Ben Ten-figur :) Jag lämnade tillbaka en del saker jag köpt men inte var så fina som jag tyckt innan. Jag panik-köper ofta saker *s*, dom skulle ju kunna ta slut!!!!
Sverige har utjämnat till 1-1 så nu är det bara att hålla tummen. Jag måste lämna ifrån mig datorn till mitt lilla monster, han ska se på Svampbob fyrkant...
Samtidigt som jag skriver blir det 2-1 till Svk,, j*a skit!!!!!!!
Ses en annan gång :)

Inga kommentarer: