fredag 16 januari 2009

Still V.A.B

Jaha, då var det fredag och hela veckan har man vart hemma med sjukt barn!!
Inatt vaknade jag klarvaken 02.35. Gav upp att försöka somna om kl 03.00 och gick upp till tv-n. En massa tv-shop och inspelat criminal minds fick duga. Sen försökte jag somna om men det var lögn. Tog tempen på lilla älsklingen, 38.2 FORTFARANDE!!!!!!
Sjukvårdsupplysningen förklarade att det kunde vara så en låååång tid. Sålänge inte febern stiger igen så ska det vara lugnt. Såklart ska han inte ha feber mer än en vecka för då e det dags att kolla läget på riktigt, men han känns ganska ok trots allt. Nu ska jag strax ner i tvättstugan och sedan ska jag till skolan o hämta hem lite läxa. Sen ska vi väl ha ngn form av myskväll min lilla älskling och jag. På återseende :)

Inga kommentarer: