söndag 7 juni 2009

En härligt jobbig helg!!

Herregud vad ungar kan vara krävande!!!!!
4 ungar mellan 6-8 år och som var på det bästa lek-humöret vilket innebär för oss vuxna att det aldrig är tyst, aldrig är lugnt, fullt med skrik, fullt med stim men även FULLT av glädje! Nu ska jag ju inte sitta här och påstå att det bara var underbart alltihopa för det var det ju inte. Det går ju inte att undvika konflikter när man leker och sover ihop under en helg. Upp och ner, precis som livet i helhet.
Vi åkte ju upp till Söderhamn på lördagsmorgonen och det vart ju skoj omedelbart. Alla började leka omedelbums. Ronja tog sig an Isabelle och dom hängde ihop i stort sett hela dagen. Isabelle sov inne hos Ronja och grabbarna 3 trängde ihop sig som ni kan se på bilderna nedanför :)
Väl hemkomna igen på söndagen runt 18.30 inhandlades det McDonalds. Malin,, jag köpte en sallad :)!!!!!!!!!!!!!
Sedan åkte Anders med barn hem till sig och jag och korven tittade lite på tv. Vi kröp ner i sängen ganska så tidigt, jag kunde inte somna på en gång utan låg och luktade på ungens hår. Han luktar så gott!! Bloggar ett tag istället. I morgon kommer jag definitivt att få separationsångest.
I morgon är det dags för en ny vecka med Anders och det ska bli mysigt. Men den här veckan MÅSTE vi fan ta tag i lägenheten. Jag återkommer med resultat senare i veckan!!
Nu är det dags att sova.
I´ll be back...... :)

2 kommentarer:

M sa...

Jag är sååå imponerad av din sallad, men jag saknar rapporten för den här veckan :-)

Camilla sa...

Som du kanske såg i förra veckans rapport så skulle jag skita i det om det inte var ngn förändring,, alltså ingen rapport Grrr. Jag har ju inte direkt jobbat på det. Varken + eller m.a.o.*smack*