tisdag 9 juni 2009

Trött som ***!!!!

Idag jävlar är jag trött!!!
Jag ska sluta halv 2 idag eftersom jag ska med korven och hans pappa till "fabbo dokto´rn". Vi kommer väl att vara klara runt 3, halv 4 antar jag. Sen efter det ska jag hem och försöka flytta sängen själv. MÅSTE börja med måleriet idag!!! Anders ska få slipa listerna och måla dom när han kommer hem sedan. Jag tror han längtar.....
Men innan vi startar med allt jobb så ska vi åka till Gränby C för att leta upp ett par nya skor till Isabelle. Anders lät henne vara ute och leka i sina nya examens-skor så dom var ju inte direkt nya längre, helt sönderskavda efter cykelturer och spring i lekparken. Men sen, sen ska vi sätta fart!
Nu är jag trötter.. eller,, det har jag redan sagt men ändå, jag är trött!!!!!!!!!!

Later.. :)

Inga kommentarer: