måndag 29 juni 2009

SEMESTER!!!!


Sitter på jobbet nu och räknar ner timmarna! jag har SEMESTER om 3 timmar. Om man bortser från att jag har en natt V.28 så är det första gången på ....??? ja, jag minns inte, som jag har semester sammanhängande i 3 veckor. Jag planerar ju min semester efter korven. Han ska inte behöva gå på fritids när jag ändå kan vara ledig så jag lägger semester varannan vecka i stället. I morgon bitti ska jag hem för att sova en kort stund och sen ska jag upp och packa iordning för vi åker till syster igen. Jag hoppas att vädret håller i sig så vi kan åka och bada varje dag!! Vi kommer förmodligen att stanna till fredag, lilla Liam fyller ju 6 år då.
Det kan hända att det blir en liten blogg-svacka kommande vecka. Jag har ju redan blivit lite slö vad gäller det. det finns en massa annat att göra nu helt enkelt :) Skickar väl ngt kort från mobilen el så....
Jag återkommer.....
Ps: skön sommar!!!

Inga kommentarer: