måndag 15 juni 2009

Helgen i Söderhamn!

Det börjar nästan att bli en vana nu, att åka till Söderhamn!!
Vi kom upp ganska tidigt på fredagen, jag, Anders, Korven och Malin (Syrrans killes äldsta dotter).
Vi fikade en sväng och sen gjorde vi mat innan vi åkte ner på "byn". När vi väl kom ner så var et dags för Kevin Borg att spela. Han är ju för gullig! Mitt i spelningen började det att regna ordentligt, sån jävla otur!!! Ingen av oss hade paraplyer med. Det blev till att gå omkring i ösregnet och kolla på lite av varje. Korven red på en mekanisk tjur, och han var superduktig. Kolla klippet på hans blogg om ni vill :) http://www.urenungesperspektiv.blogspot.com/
Vi gav upp efter 20 ngn gng och åkte hem, blöta och kalla. Under natten så var det inte bara jag som frös och var snorig, korven vart lite sänkt han med.



Sjunger så fint så....


Ungen i randig tröja är Liam! Han fick sitta på axlarna så han skulle se lite bättre :)

Nu får vi se när vi får tillfälle att åka upp till Söderhamn nästa gång. Sommaren kommer och det är semestrar o alt. Syrran m familj ska till stugan i Dalarna, dom kommer väl en sväng till Uppsala också antar jag. Vi trivs iaf där uppe med dom :)
På återseende :)

1 kommentar:

Freddis sa...

Jag vill KOLLA men jag ser ingenting!!! Fixa nu, SNÄLLA!!!
Kram Freddis