tisdag 16 juni 2009

Jamen god morgon då....

Vaknade redan 05.45, larmet stod på 06.00!!
Fick upp korven ganska sent, lagom till Ben10. Han kvittrade och var så glad och önskar att vi ska spela in ALLA avsnitt utav Ben10. När man var sådär liten så var det just sådana saker som var ens största bekymmer. Idag sitter man i värre knipor än så. Jobbar man inte får man inga pengar och kan inte betala hyra osv, då blir man bostadslös. Blir man bostadslös blir man med största sannolikhet av med korven, för hur skulle jag annars kunna ta hand om honom?? Näe, tacka vet jag småskit.
Idag sken ju solen iaf, man kan ju hoppas att den stannar kvar. Näe,, jag är inte pessimistisk överhuvud taget. Jag är ALLTID glad, gnäller aldrig och är alltid frisk! Tänk om man kunde köpa sin hälsa?? Då skulle jag ju förmodligen inte ha råd med den.... Sån´t e´livet!! (inte pessimistisk)
Nu ska jag hålla tummarna för att humöret åker upp och solen stannar uppe...

Inga kommentarer: