fredag 26 juni 2009

Oj oj oj,,,

Redan fredag! Nu ska jag iofs jobba i morgon lördag och även söndag men ändå, det blir så mycket lugnare då. Igår satt jag ute i Källparken och fikade med Kattis ett par timmar. Rätt vad det var så kom Anders gående och jag fattade ingenting! Tiden hade bara flugit iväg, inte så konstigt med tanke på att vi inte setts på ca 17 år. Vi upptäckte för ngn månad sedan att vi var grannar sedan ett år tillbaka då jag flyttade till Salabackar. Vi har dock inte sett varandra mellan Juni-08 till Maj -09, otroligt nog.
Jag och Anders gick hem och jag bytte om för att ta oss en sväng ut till Thun´s.
Bummer,, när vi kom fram var skiten stängt. Vi kom dit vid 16.30 och dom stängde 16.00!!
Det var bara att vända och åka hem igen. Vi åkte och köpte sushi hos Yukiko´s i Eriksberg, Uppsalas bästa Sushi-hak.
Hem och käka lite sen gjorde vi rent i Chili´s bur. (Anders har med sig hamstern eftersom katterna hemma hos Isabelles mamma tycker att hon är väldigt intressant) Kollade på So you think you can dance som vi somnade ifrån igår. Det är så kul att det har startat igen :)
Sen i pauserna putsade jag Korvens fönster och Anders skruvade isär det ena bordet. Flyttade på garderoben och hängde upp de nya jalusierna, som var för korta!!!! Jävla skit! Jag ska göra klart resten idag...
Nu ska jag väl ägna mig lite åt jobbet igen.. På återseende......

1 kommentar:

Le Tech sa...

Yukiko's ja... om jag gissar skulle jag tror att det är ett av Sveriges bästa sushi hak, dom är för grymma helt enkelt! :D