onsdag 17 juni 2009

Onsdag, äntligen!


Även om jag har varit låg den första delen av veckan så ser jag dock en liten ljusning nu.

Dagen började perfekt. Vaknade ganska utvilad trots väldigt få timmars sömn. Korven var ljuvlig, som (nästan) alltid. Vi hade det ganska mysigt och jag hann med att vika undan all ren tvätt (den har legat i tvättsäcken sedan i söndags). När jag kommer hem idag ska ju allt packas ner. Packning för 5 dagar för ett barn och en vuxen kvinna, och hallå,, det ska matchas skor med väskor osv så det blir en gigantisk packning!!!

I e-m bär det ju av till Skokloster för att sedan åka ner till Vadstena på fredagsmorgon! Det ska bli jätteroligt. Ska bara klara av ett läkarbesök i dag,,

Jag har gjort en snaps också, som jag ska ta med och ställa på midsommarbordet. Jag dricker ju inte snaps själv så vi får hoppas att den går hem.

Jag hör av mig...

Skål tamej´fan!!

Inga kommentarer: